Zarejestruj się
Pokaż/Ukryj nawigację

Archiwum - 2013

Laureaci PRO Warmia i Mazury 2013

Laureaci drugiej edycji konkursu PRO Warmia Mazury to Urząd Miejski w Giżycku, Urząd Miasta Działdowa, Urząd Miasta i Gminy w Mikołajkach oraz Urząd Miasta Iławy. Nagrody zostały wręczone 28 listopada 2013 roku, podczas uroczystej gali w ramach Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur.

Nagrody – przyznawane przez samorząd województwa – trafiają do jednostek samorządu terytorialnego województwa warmińsko-mazurskiego za najlepsze projekty promocyjne. Główną ideą konkursu jest podnoszenie standardów działań marketingowych oraz upowszechnianie najlepszych przykładów i dobrych praktyk z zakresu komunikacji marketingowej, prowadzonej przez samorządy regionu. Przypomnijmy – zeszłoroczna, pierwsza edycja zakończyła się zwycięstwem Ełku, Suszu i Pisza.

Laureaci PRO Warmia Mazury 2013:
– zwycięstwo w kategorii Drukowane Wydawnictwo Promocyjne – wydawnictwo „Inwestuj w Giżycku”, zgłoszone przez Urząd Miejski w Giżycku,
– wyróżnienie w kategorii Wydarzenie Promocyjne – projekt „Uroczyste otwarcie pierwszego w kraju Interaktywnego Muzeum Państwa Krzyżackiego”, zgłoszony przez Urząd Miasta Działdowa,
– zwycięzca w kategorii Wydarzenie Promocyjne – projekt „Żeglarskie Grand Prix Mazur o Puchar 7 Cudów Mazur”, zgłoszony przez Centrum Kultury „Kłobuk” w Mikołajkach w imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach,
– zwycięzca w kategorii Reklama w mediach i kompleksowe kampanie reklamowe – projekt „Jeziorak jednym z 7 nowych cudów Polski”, zgłoszony przez Urząd Miasta Iławy.

Konkurs PRO Warmia Mazury 2013 rozstrzygnięty został podczas uroczystej gali, będącej częścią Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur. Spotkanie przedstawicieli samorządów lokalnych rozpoczęło się w czwartek, 28 listopada od wystąpień, debat i prezentacji. Kolejny dzień (piątek, 29 listopada) to natomiast część warsztatowa, pozwalająca lepiej poznać oraz przećwiczyć wybrane zagadnienia z zakresu promocji gospodarczej (tematyka content marketingu w promocji gospodarczej samorządu terytorialnego, przygotowanie stron internetowych pod kątem potrzeb i oczekiwań inwestorów oraz wpływ organizacji wewnętrznej instytucji publicznej na promocję gospodarczą i współpracę z przedsiębiorcami).